Billede af stefano stacchini

Køb abonnement, bliv medlem
og opnå fordele

Du kan melde dig ind i Svendborg Teaterforening for 30 kr. årligt og opnå kontante besparelser på alle foreningens forestillinger.

Som medlem køber du 3 abonnementsforestillinger i efteråret og 3 i foråret. Som medlem opnår du ca. 30% rabat på abonnementsforestillingerne i forhold til løssalgspriserne.

Som medlem kan du også opnå rabat på flere andre forestillinger vi udbyder.

De 6 abonnementsforestillinger er markeret her på hjemmesiden. Medlemmer fra sidste sæson vil automatisk få tilbud om at forny deres medlemskab og opnå samme pladser fra gang til gang. Hvis du ikke kan komme til en bestemt forestilling, kan du som medlem bytte din billet til en anden dag uden gebyr, ved henvendelse til:
Borgerforeningen/Svendborg Teater på 6222 2321 mellem 10-15 mandag-fredag eller på mail: billet@bfst.dk

Vi vil gerne være flere

Svendborg Teaterforening er en gammel forening, og vi vil gerne bestå mange år endnu. Vi er en af de få teaterforeninger i Danmark, som har så fin opbakning, at vi kan spille tre dage i træk med alle vores abonnementsforestillinger. Dog kræver det, at vi har stor medlemsopbakning og derfor vil vi så gerne have dig med som medlem.

Du kan melde dig ind ved at udfylde nedenstående blanket, eller sende en mail til formanden@svendborgteaterforening.dk eller ringe på telefon 2239 1881.

Jeg ønsker at blive medlem
af Svendborg Teaterforening

Svendborg teaterforening.png

Udfyld nedenstående kupon og køb et medlemsskab til Svendborg Teaterforenings medlemsklub. Når du melder dig ind i Svendborg Teaterforenings medlemsklub, modtager du automatisk vores nyhedsbrev der udsendes inden hver forestilling.

Tak for din tilmelding! Vi ses i teateret