Jytte fra Marketing er (desværre) gået for i dag

17. apr. 2024

Forestillingen fra Nørrebro Teater der blev set af 30.000 publikummer, tager nu på turné med et helt nyt hold af skuespillere.

18. apr. 2024

19. apr. 2024

18. apr. 2024

19. apr. 2024

Svendborg Teater, Teatergade 2, 5700 Svendborg

17. apr. 2024

Folketeatret

MANUSKRIPT:

Baseret på Morten Münsters bestsellerbog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

DRAMATISERING:

Anastasia Nørlund

INSTRUKTION:

Anastasia Nørlund ved Joy-Maria Frederiksen

SCENOGRAFI:

Julian Toldam Juhlin

LYDDESIGN OG MUSIK:

Markus Artved

LYS- OG VIDEODESIGN:

Jim Falk

KOREOGRAFI:

Christel Stjernebjerg og Amalie Stitz

MEDVIRKENDE:

Rikke Buch Bendtsen, Troels Malling, Niels Skovgaard Andersen, Mathilde Lundberg og Albert Stein Ankerstjerne

Om forestillingen

Forestillingen er et poetisk og musikalsk komedieshow om det uperfekte menneske og sætter spot på det moderne arbejdsliv. Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til Black Friday, men betaler med glæde vores ubrugte fitnessabonnement.

Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og Power-Point-præsentationer, men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen. Forestillingen tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte menneske forventes at have den perfekte adfærd. Hvorfor er det så svært for os at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi i gang på gang? Og hvad skal der til for at skabe forandring i den virkelige verden?

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag blev set af flere end 30.000 publikummer, da den første gang spillede på Nørrebro Teater. Nu tager Folketeatret i samarbejde med Nørrebro Teater det musikalske komedieshow om Jytte og adfærdsdesign på turné med et helt nyt hold af skuespillere.